36:ans änglar

Tadaam! I´m here igen, jag är inte död även om jag känner mig helt död!
Men med gårdagens badkarsinvigning o dagens första kaffekopp så ska jag ta mig i kragen o städa.
Japp.. adjöss med dammråttorna.
Såg Tias (svarta katten) imorse som städade undan några dammtussar i ett hörn...
När Tias städar... så vet man att det är dags att städa!

Är så glad att jag är ledig efter den hemska helgen på jobbet!
Har ju bytt jobb.. Fick den sämsta starten man kunde tänka sig.
Inte det jag vill jobba med direkt.

Men tack och lov så har jag bra arbetskamrater, det är dom som får mig till jobbet! 
Tuffa brudar i lyxförpackning och 36:ans änglar det är vi det ;)  
 
O imorgon så sover jag återigen på jobbet, men lugn, jag har sällskap i sängen!

Av grannen i Beck! :D  


Kommentarer
Postat av: Anna o William

haha

2011-02-01 @ 18:26:18
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, ja om Tias städar måste det va rätt illa:P



Fast nåt säger mej att du städar inför helgens bravader;)



Usch, lät inte bra det där med jobbet.. vilken tur att arbetskamraterna är bra:D

Diggar din nalle! <3

2011-02-02 @ 06:25:55
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0