Otur?

Jag undrar ibland om jag har otur eller om jag sätts på prov från nån däruppe?!
Det har varit ett rejält prov på tålamod och styrka den senaste tiden.

Nu har jag iallafall dragit igång ett "uppror" på jobbet... Det har gett resultat.  
Jag har kommit på mig själv... att jag gillar att kriga ;)  
Alla 36ans änglar är trötta nu, men vi ska få det bättre efter sportlovet.
När detta kapitel är överstökat kan jag se tillbaks o påminna mig själv att vi gjorde något bra.

Detta kapitel tar slut den 31 mars!
Den 4 april börjar jag min nya tjänst och ska starta upp ett nytt boende ;)

Mot nya äventyr!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till nya jobbet! Visste att du skulle fixa det;)

Det är bra med uppror, då blir det förändringar:)

Go go Smurfen:)

2011-02-21 @ 16:49:27
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0