40 grader o lite knasig

Kära dagbok.. ne men gott folk kanske :)
Länge sen, sen sist, som vanligt!
Håller på att tvättar, tänkte att jag skulle passa på o skriva ett par rader då.

Jag, Danne o våra två hårbollar har flyttat, IGEN!
Eller ja..den som flyttar mest är jag, det är min 13onde flytt! O_o
Men nu ska jag banne mig försöka bo kvar ett bra tag!
Stormtrivs som fan, man behöver inte krocka med danne eller katterna så
fort man ska flytta sig två meter, utan man kan gå i lägenheten o det finns
fortfarande yta kvar att röra sig på :)

Mysig lägenhet oxå, men den ska bli ännu mysigare med blommor, gardiner o myslampor.
Men jag får nog dra ner lite på tempot nu, jag har fått 40 graders feber =(
Trots det så tvättar jag!? Det kliar i fingrarna..
Vill ju att lägenheten ska bli klar och tvätthögen ska försvinna! *spott,frääs o brotta ner*
Om man stirrar på högen länge så kanske den försvinner?

Men det är som mamsen säger ständigt till mig nu: "Rom byggdes inte på en dag"
Nehe, nu ska jag hämta den sista tvätten o nanna kudde som normalt folk.


Kommentarer
Postat av: Anna o William

Gud så skönt för er att ni trivs! :) Skönt att allt har gått bra o att ni vart av med lgh så snabbt oxå å ingen dubbel hyra =)

2011-01-19 @ 10:41:20
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis till nya lyan, igen;)

Förstår att du stortrivs, härligt att det löste sig så fort å bra:D



Ogillar dock feber-faktumet:(

Hoppas du kryar dej, även om du inte orkar komma på lördan.. saknar ju min Smurf!

Får komma förbi med kyckligsoppa annars;) (köpt såklart!) Kram

2011-01-19 @ 23:35:26
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

HAHAHAHA! "spott,frääs o brotta ner " åh gud, jag kunde verkligen se det framför mig :'D



Vad härligt att du redan trivs i lägenheten, det låter ju underbart! :D Sen baronbackarna är ju inte jättefel heller om man frågar mig ;)

2011-01-21 @ 12:21:40
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0