En dag på hörcentralen...

Sitter här med en katt som dreglar på min arm..:P
Han gör så när han tycker det är skönt, knaskatt. 

Pallade mig till hörcentralen idag på förmiddagen, och upptäckte att dom har ändrat tiden
till 13-17 på torsdagar!
Så det va bara vända hemåt o vänta till kl blev 13.
Kom dit halv två, då är ta mig fan hela jävla pensinärsföreningen där!
Tanter o gubbar som behövde hjälp med sina apparater..
(när det själva verket är en vaxpropp eller ett gammalt batteri som är felet)
Jag hade nummerlapp 30... o det var bara nummer 8 när jag kom dit.
Det är bara för att tanter ska hålla på o gagga om hur eländigt det är när det tjuter o har sig för personalen...

Ganska roligt i väntrummet...
När personalen ropar upp alla gubbnamn, tantnamn o ska lämna tillbaka deras apparater..
Så går dom fram till en gubbe som dom tror är Nils Gunnarsson och frågar:
"Är det du som är Nils Gunnarsson?"
-"Va? va? vad säger du?"
-"NILS GUNNARSSON?"
-"Nä, jag känner ingen Nils..."

 Höll på o bryta ihop i gapskratt! ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha:)

Ja det är faktiskt lite kul att vänta där;)

Fast otur att alla pensionärer ska dit jämt för såna fel de lätt kan fixa själv:P KÄnner igen det där!

2011-01-21 @ 11:50:12
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

haha ibland kan det vara kul i väntrum:D fast otur för dig såklart.. :P

2011-01-21 @ 14:10:59
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0