Önskar

Önskar att man var liten igen.

Trött, trött, trött...
Folk orkar jag knappt träffa och mobilen vill jag bara kasta iväg från balkongen.
Jag har fantiserat hur gött det vore och kasta mobilen hårt ner på asfalten.
Konstig fantasi va?

Jag skulle egentligen ha levt på 1800talet eller nåt, tänk: utan teknik, datorer och mobiler!
Rida, eller åka häst o vagn om man skulle någonstans?
Fan vad underbart.
Skulle nog också trivas i eleganta klänningar :)
Och min Danne han skulle vara smed, jag skulle sköta hästarna o vara dr Quinn :)
Kan se framför mig, på en romantisk gård med ett litet hus.

Ok... jag fattar, det är dags för mig att ta semester.
Elva dagar kvar!
Jag kommer på mig själv ibland viskande "Italien...Italien..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha underbar du är Sanna:D



Vet nog redan om din önskan att kasta mobilen:P Kan se mig framför hur du ljudligt suckar när du får sms eller samtal;)



Italien är ju snart.. yey för det;)

Och jag tror du hade varit en alldeles utmärkt Dr

2011-08-10 @ 10:42:49
Postat av: Sara

Quinn;)

2011-08-10 @ 10:45:41
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Det är ingen konstig fantasi du har.

Ibland vill jag också slänga min mobil på golvet. Eller stänga av den i en vecka men det kan jag ju inte göra för då gör jag familjen orolig. Men det hade varit skönt.

2011-08-21 @ 07:56:15
URL: http://lillasabina.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjo! Dags för uppdatering om Italien tycker ja;)

Nyfiken:D



Svar: Hehe, tack ska göra mitt bästa;)

Ska bli kalas på lördag, då ses vi typ nästan ett dygn:D

2011-08-23 @ 11:26:34
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Mr Rabbit hälsar, han tyckte du var söt.

(tyvärr är han lite klängig av sig:P men jag ska se till att han låter dig vara ifred när du kommer hit;))



Tack för tummen, ska göra mitt bästa så att du inte behöver hålla den för hårt;)

2011-08-23 @ 13:13:26
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0