Det finns normala också...

Vad otroligt fjantig man kan vara ibland..
Jag gick från busshållplatsen, på väg hem.
Det är lite mörkt ute, typ sjutiden.
Rätt som det är, så hör jag fotsteg bakom mig och jag vänder mig om snabbt som fan!
En kille springer emot mig!
Jag håller för huvudet av ren reflex och får panik.
Killen stannar tvärt.
-"Förlåt! jag ska bara dit, jag har bråttom" ,utbrister han o pekar mot ett hus.
Han fortsätter och småjoggar mot huset.
Och jag känner mig som världens dummaste fjant!

Det finns ju faktiskt normala människor också... =P

Kommentarer
Postat av: TinA

haha åh, ;D men vad bra att han iaf fattade o sade som det var istället :)

2011-03-07 @ 17:53:06
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0