Stinkande väckarklocka

Jag har en stinkande väckarklocka också...

I morse var jag så trött, så jag struntade helt i att Tias buffade och nafsade på armen.
Jag knuffade ner Tias och sov vidare.
Men plötsligt slog jag upp ögonen och höll för näsan för det luktade så förbannat äckligt...
Då har Tias fisit!
Det gick ju inte att vara där, så det var bara att springa ut från sovrummet!
Så hårbollarna fick som dom ville, mat i skålarna tidigt på morgonen...

Veeet att Tias fes medvetet för att jag skulle gå upp!

Kommentarer
Postat av: TinA

HAHAHAHA snacka om smart katt! :D En riktigt evil mastermind cat ;)



Svar; yes, paul möblerade om mitt i natten en gång när han hade tråkigt :P

2011-03-21 @ 13:15:09
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sabina

hahahahahahahahahahahaha :D

det är en smart katt ni har! :D

2011-03-24 @ 07:44:07
URL: http://lillasabina.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahahahahaha, verkligen en smart katt som fiser för att du ska gå upp :D hahahahahahaha

2011-03-28 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0