Bra dagar

Haft kul de senaste dagarna, i torsdags for jag, ngoc, tezz o danne helt spontant till ikea
o köpte ett skrivbord till Ngoc.
Sen vidare till Nora för att titta på en bil som jag och danne ska köpa väldigt snart :D
Sen superduper god pizza på det, kunde inte bli bättre.
Sällan man skrattar så mkt på en helt vanlig torsdagkväll... hade lite ont i käkarna efteråt :)

Ifredags vart jag hos Emelie, Dennis, Camilla.
Kul o träffa dom igen! film, chips o drinkar, that´s nice!

Och igår hade jag rolig kväll på jobbet, med kortlek och bus :)

Trots detta så är jag lite trött.. jag trivs inte helt fullständigt på jobbet. =/
Tullängen, vill tillbaks!
Well, well.. har ju nyss börjat, ska ge det en chans!


En sådan bil ska vi köpa hade vi tänkt, blir en blå bil denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Putte

Bra bil det där, kan jag säga :) vi har såna på jobbet.. :)

2011-05-29 @ 19:11:17
Postat av: Sabina

Roligt att läsa om i torsdags förra veckan :) Att det var en bra dag :)

Det var inte en dålig bil ni ska köpa. Fin bil samt snygg färg :) Nice nice!



tråkigt att höra om jobbet, att du inte trivs. ge det en chans, och jag hoppas att du trivs bättre snart!

2011-05-30 @ 23:09:13
URL: http://lillasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0