Dags o byta karriär?

Dags och byta karriär kanske?
Är trött på samma skit.
Nu låter det som om jag har jobbat  i 40 år men nää inte så illa.
Men jag är inne på mitt femte år, snart sex år!

Ger mig inte ingen utmaning längre, många dagar är så jävla tråkiga.
Ord som jag är fruktansvärt trött på: autism, VISA, rutiner, arbetsordning och sociala berättelser.
Jag spyr på dom orden!

Så jag har seriöst funderat på att sadla om till något helt annat.
Men vad? Vad ska man bli när man blir stor?
Målare? svetsare? eller hemmafru, men helst av allt skulle jag vilja vara katt.

Ps För er som inte vet, VISA är en förkortning= Visuellt Individuellt Strukturerat Arbetssätt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, du skulle bli en suverän katt;)

Jag tror att du kan bli precis vad du vill, katt, fast det kan du ju ha som hobby, du är ju händig och stark:D .. om du får yrke som katt, snälla ge mig nummer och adress, jag vill oxå!



Svar: Tack:D

2011-09-15 @ 09:09:54
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: sabina

jag kan också känna att jag vill byta jobb...

2011-09-16 @ 05:20:54
URL: http://lillasabina.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja eller hur, robotar borde finnas till för sånt;)



Skönt att det är fler som känner igen sig, trodde jag var ensam på jorden:S



Men nja.. kommer nog aldrig riktigt över det dära att lämna tillbaka kläder. Får väl sluta köpa kläder i så fall;)

2011-09-16 @ 12:46:36
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Perfekt bild på dig ;) (till denna text)



Tycker du ska se dig om efter ngt annat som intresserar dig, du lär säkert hitta ngt även om det är svårt :p

2011-09-16 @ 15:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0