2012

2012, dags för summeringen av det gångna året!
 
Kan helt klart säga att 2012 var ett bättre år än 2011.
Ett soft år. Kan faktiskt inte klaga!
 
 
Januari
Får för mig att börja plugga krumerlurer (MatteB)
Men jag hoppar ju såklart av =P
Danne blev färdig med sitt projekt, bardisken!
 
Februari
Höjdpunkterna här: jag blir faster till Manne den 7 februari!
Den lyckade resan till Romme med UH är också med på listan,
svinkallt, svinroligt och bra sällskap :)
 
Mars
Månaden då jag går och blir modern!
Jag skaffar mig en fräsig mobil, samsung gallaxy s2, och den andra mobilen får gå i pension ;)
Jag fick låna en häst, Cindy en eftermiddag och rida ute med Emelie.
 
April
Vettesjutton vad som hände i april!!
 
Maj
Maj kommer jag ihåg mycket bättre!
Grillpremiär, två veckors sommarvärme, fester, eurovisionkväll med tjejerna,
ständigt besök av grannen M.
 
Juni
Också en riktigt bra månad. 
En roadtrip till Lund och Göteborg och träffa syskonen och syskonbarnen.
Sara tar examen och har examenfest.
Björn Rosenström spelar på Strömpis. 
 
Juli
Vi har äntligen semester, men inser snart att vi får packa flyttkartonger =P
Men vi hinner åka till stockholm, gröna lund med Sara och Henke.
 
Augusti
Vi flyttar in i våran lägenhet!
Gick på standupkväll på strömpis och såg Babben :)
 
September
 
Var på Dessis och Johans son dop, det var fint.
Jag diggar fortfarande de virkade converseskorna vi gav honom, lite avis på Leo.
 
Oktober
Sabina och jag fyller år! Hon hade sitt födelsedagsfika och jag härmade henne
och hade mitt eget födelsedagsfika sen.
Men inte alls lika god fika som Sabina hade gjort :)
På min födelsedag firade jag med sushi.
 
November
Lite upp och ner månad kan man säga.
Både bra o dålig, intensiv månad.
Var på två halloweenfester, ett hos mig och ett hos ronja och emil.
Var på rose´s fest, hade superroligt, puh! teckna när man är lullig är inte det lättaste! ;D 
Danne blir klar med vårat sovrum.
Danne och hans pappa fixar en ny bänk och spis till köket.
 
December
Vi drar till fjällen! Vi åkte till Åre, lätt ett av 2012´s höjdpunkter!
Jag bakar massor av lusskatter, vi fick mycket besök som fikade hos oss ;)
Firade julen med Mamsen, Bosse, bror och brorson.
 
Japp 2012 var ett bra år, hoppas 2013 blir minst lika bra.
God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0